torstai 25. lokakuuta 2012

2 things..


1. ..if it makes you happy, do it..

Hellureii! Tästä mun parista kuluneesta päivästä voi todellakin huomata että teen niitä asioita joista oikeesti tyksin ja muut jätän sitten ihan huomioimatta :D Eilen olin Karon kämpillä hengailemassa ja tänää koulun jälkeen kävin keskustassa ostamassa Mikalle synttärilahjaa, en viitti enenpää vielä paljastaa, tiistaina sitten vasta! :D Värjäsin myös harmaantuneen juurikasvun pois, tällä kertaa ihan himassa vaan ja ens kerralla sitten kampaajalle tekemää vähä jotakin uutta (: kuvissa vähän muutakin fiilistelyä vielä !


Garnier, sävy tummanruskea, 10,90 €, sokos

Tässä ennen ja jälkeen kuvaa, eipä toi tossa kunnolla näy mut vähä tummempi siitä tosiaa tuli ja juurikasvu lähti :)


Tässä tää mun rakkaus josta puhuinki jo !




2. ..and if it doesn't make you happy, then don't do it

"Inka, tuntikäytöksen ja sanakokeiden perusteella sun englannin 4. kurssin keskiarvo olisi 5,3.." Joo ihan nappiin siis meni toi enkun kurssi mun osalta :') Vielähän en oo siis päässyt sitä läpi ennen kuin palautan jotku miljoonan sanan tiivistelmät jostain Kalevalasta, englanniksi, oikeesti what? Vapaaehtoset tekijät voi ilmottautua mulle ! Ja eipä näköjää lähteny tää vitoskurssikaa kauheen hyvin käyntiin ku heti sanakokeesta 1,5 / 20 pistettä ;) Koulu ei niin oo mua varten.


Joten todellakin tää pitää paikkaansa ainakin mun osalta:





öitä <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti