sunnuntai 20. tammikuuta 2013

i hope that i make you as happy as you make me

Aamulla herään viestiin jossa lukee yksinkertaisesti huomenta <3 ja se saa heti hymyn huulille. Avaan verhot ja nään auringon paistavan. Pitkien yöunien jälkeen olo on pirteä, päätin että tänään mua ei lannista mikään. Päivä parani entisestään rakkaan kainalossa, olo oli niin turvallinen ja tärkeä. Rakastan sitä jätkää yli kaiken.

Tuun kotiin ja haistan heti ruuan tuoksun, porukat tehny mun lempiruokaa. Soitan kaverille ja lähetään ajelemaan. Nauretaan ja sekoillaan yhessä samalla kun keski-ikäiset naiset tuijottaa meitä murhaavasti kun ajetaan parkkipaikalla kymmenettä kertaa niiden ohi. En pärjäis ilman tätäkään naista mun elämässä.

Kello on vähän yli kuus ku tuun taas kotiin. Kerrankin kun mulla on aikaa, soitan vielä yhelle kaverille ja käydään kävelylenkillä. Mietittiin miten nopeesti aika kuluu, siitä on yli kymmenen vuotta kun ekan kerran ykkösluokalla istuttiin niissä keinuissa ja leikittiin, yli kymmenen vuotta ja ollaan edelleen siinä tilanteessa että voidaan istua niissä samoissa keinuissa, yhdessä.

Kotiin päästyäni oon vaan hymyilly ja kuunnellu vanhoja biisejä viime kesältä ja fiilistelly kaikkia niitä muistoja joita niihin liittyy. Tähän vielä muutama maraton puhelu kavereitten kanssa ja päivä alkaa olla ohi. Välillä elämä on vaan niin ihanaa, tää oli just sellanen päivä. Täydellistä.



1 kommentti: