torstai 17. tammikuuta 2013

it's time to be happy


ajan puute kuvaa aika hyvin tätä viikkoa ja muutamaa tulevaa viikkoa samalla. Wanhojen treenit, autokoulu ja koulun teatteriprokkis vie kaiken mun vapaa-ajan. Täl viikolla tää oli eka päivä ku olin ennen kuutta kotona, muina päivinä oon tullutkin vasta ysin aikaan ja mennyt väsyneenä melkeen suoraan nukkumaan. Onneksi kohta viikonloppu ja vihdoin aikaa vähän chillailla! (:

Kaikesta kiireestä huolimatta voin silti sanoo et oon ihan hemmetin onnellinen ja tyytyväinen mun elämään tällä hetkellä. Mulla on maailman ihanin poikaystävä ja maailman parhaat kaverit ympärilläni, siinä kaikki mitä mä tarviin oikeesti. Kuka jaksaa välittää sotkusesta huoneesta, tekemättömistä koulutöistä tai siitä että tilin saldo on kilometrin miinuksella? Ihan oikeesti pitää muistaa elää ja nauttia eikä nyhjöttää vaan kotona pyyhkimässä pölyjä ja opiskelemassa, kyllä sitä kerkee tehä varmasti myöhemminkin!

Mut tosiaan siis meiän koulun teatteriprokkis saa ensi-iltansa 30.1 ja siitä eteenpäin esityksii on reilu viikon ! Prokkis on oppilasohjaus, tositarinoiden innoittama stadin tähtien murhamuistelmat! Ensi-iltaan asti hullua treenausta että saadaan prokkis kokonaan purkkiin, tässä mainos ja samalla pientä esimakua mitä on tulossa! ;)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti