perjantai 2. marraskuuta 2012

You make me feel like I'm living a teenage dream

Heipsan taas (: Tää viikko en menny jotenki hirmu nopeasti, kokoajan jossai menossa tai tulossa! Tiistaina tosiaan oli mun ja Mikan puolvuotispäivä ja samana päivänä Mikan synttäritki vielä, ihan vahingossa osu samalle päivälle, ei ollu mitenkään suunniteltu juttu :D Pakko kertoo mun lahjanpaketoinnista.. Eli himassa ainut lahjapaperi mitä meillä oli, oli jtn fuckin keltasta kukkapaperia eikä oikee iskenyt sit se. Sit mä huomasin et hei täällähän on joku harmaa paperi että mäpä paketoin tähän. No voi vittu piiloblondina tajusin vasta siinä vaiheessa ku yritän epätoivoisesti teipata sitä pakettia kiinni että vittu tää mitää lahjapaperia oo vaa tapettia..! Meitsi ihan onnellisena paketoin lahjaa tapettirullaan ja sit ihmetellään miks se on vähän kovaa. Mikään teippi siinä ei pysyny joten lopputuloksena nidoin sen sivuista kiinni (y)


Lahjaksi ostin siis JC:stä tommosen villatakin ja Ferrarin hajuveden (:


Keskiviikkona näinki sitten Kartsia eli Karoa ja torstaina oltiin Anniinan kanssa Erikalla yötä ja tehtiin tortilloja ja hengailtiin pitkästä aikaa kunnolla kolmisteen :) Kute sanoinki aikasemmi ni koko viikko menny ihan ohi mun osalta, kotiin oon tullu vaan nukkumaan tai en ollenkaa ja kaikki muut hommat on ihan laiminlyöty :D nooh niihän sen pitää ollakki, kerranhan me vaa eletää ja kyllä ne enkun tiivistelmät siellä odottaa! :D


 Tässä vielä meiän koulun kaverikuva! (:

<3 inka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti